Основна інформація
Завідувач дошкільного закладу: Шевчик Надія Василівна
Засупник завідувача з господарства: Хмелюк Людмила
Вихователь-методист дошкільного закладу: Руднюк Людмила Володимиівна
Сестри медичні старші дошкільного закладу: Баранова Олена Степанівна, Свіржевська Тетяна Миколаївна
Сестра медична з дієтичного харчування дітей дошкільного закладу: Біронт Мирослава Валеріївна
Музичні керівники дошкільного закладу: Смірнова Олена Володимирівна, Бондар Софія Сергіївна, Завадська Оксана Веніамінівна, Матушяр Ірина.
Інструктор з фізкультури дошкільного закладу: Бондаренко Олена Миколаївна
Практичний психолог дошкільного закладу : Денисюк Вікторія Федорівна
Керівник гуртка образотворчого мистецтва дошкільного закладу : Тимошук Людмила Феодосіївна
Керівник гуртка англійської мови дошкільного закладу : Сукач Тетяна Сергіївна
РЕЖИМ РОБОТИ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Дошкільний заклад працює за п’ятиденним робочим тижнем
протятом 10,5 годин з 7.30 до 18.00
Навчальний рік у дошкільному закладі починається 1 вересня і закінчується 02 червня наступного року.
З 1 червня до 31 серпня (оздоровчий період) у дошкільному закладі проводиться оздоровлення дітей.
У дошкільному закладі визначена українська мова навчання і виховання дітей.
КІЛЬКІСТЬ ГРУП — 13
І молодша група №13 Вихователі : Гришкевич Ганна Володимирівна, Кравчик Наталія Олегівна
І молодша група №12 Вихователі: Базюк Вікторія Вікторівна, Ткачук Софія Володимирівна
ІІ молодша група №11 Вихователі: Моніч Ольга Івнівна, Букач Анна Андрївна
ІІ молодша група №10
Вихователі: Токарська Катерина Миколаївна, Сус Зоряна Олександрівна
ІІ молодша №9: Кот Оксана Степанівна, Нам*ясенко Світлана Миколаївна
ІІ молодша група №8
Вихователі: Никитюк Ірина Вікторівна
Середня група №7
Вихователі: Панасюк Юлія Олександрівна, Саць Надія олександрівна
Середня група №6
Вихователі: Лукашук Ірина Вікторівна, Пилипчук Ольга Юріївна
Середня група №5
Вихователі: Левчук Юлія Володимирівна, Данилюк Наталія Петрівна
Старша група №4
Вихователі: Савлук Любов Миколаївна, Мацюк Людмила Федорівна
Старша група №3
Вихователі: Тимошук Людмила Феодосіївна, Вороніцька Ірина віталівна
Старша група №2
Вихователі: Пилипчук Ольга Юріївна, Штик Вікторія Вікторівна
Старша група №1
Вихователі: Шевчик Наталія Юріївна, Лапчук Марія Павлівна
У 2017-2018 навчальному році ДНЗ №11 відвідує 293 дітини
Режим дня дошкільника
Чимало батьків нехтують режимом дня своєї дитини. У них завжди напоготові стандартна відповідь: «Так режим є в дитячому садку, а вдома він навіщо?»
Режим дня — це, по суті, чіткий розподіл роботи за часом доби. Існують певні норми, які необхідні, щоб людина встигала відпочити або продуктивно попрацювати. Як і будь-який механізм, людський організм потребує розподілeного навантаження і своєчасному відпочинку. Якщо баланс відпочинку та навантаження порушується, то фізичний стан організму дає збої. Отже, правильний режим дня - запорука здоров’я людини.
Яку ж роль у розвитку дитини відіграє режим дня та чи справді так важливо його дотримуватися?
Для дітей раннього та дошкільного віку режим — основа виховання. У перші три роки життя працездатність нервової системи часто змінюється, а тому діти перебувають у постійному фізіологічному стресі. Сюди слід додати ще й ріст скелету, розвиток внутрішніх органів і головного мозку, насичене бурхливе емоційне життя й вікові кризи. Можна лише дивуватися, як дітям вдається з усім цим впоратися. Саме правильний режим і запобігає перевтомі, зміцнює здоров'я, допомагає витримати колосальні навантаження.
Що таке правильний режим дня?
Правильний режим дня — це раціональне чергування різних видів діяльності й відпочинку.
Якщо дитина недосипає, мало гуляє на свіжому повітрі, її працездатність знижується, вона швидко втомлюється.
Режим дня — не найскладніше, чого можна навчити дитину. Для цього потрібна лише любов батьків і їхнє усвідомлення своєї відповідальності. Дотримання батьками режиму дня привчає дитину до організованості, полегшує життя як їй самій, так і батькам .
Правильний режим - це ще й профілактика багатьох захворювань, зокрема й невротичних.
Правила режиму дня для дитини.
Лягати спати і прокидатися краще в один і той же час, щоб виробити «внутрішній годинник» у малюка, тоді він буде автоматично хотіти спати і прокидатися в один і той же час. Дитина сама підкаже вам, коли йому час спати або вставати, не варто його насильно підлаштовувати під свій графік.
У першій половині дня — час підвищеної активності мозку, тому всі навчальні заходи краще проводити саме в цей час.
Навантаження, розумові і фізичні, також потрібно чергувати між собою .
Режим харчування так само не менш важливий, ніж інші складові дня дитини. Дитина їсть менше дорослого, але частіше. Тому між прийомами їжі не повинно проходити більше 4 годин. Привчіть дитини снідати вранці, і проблем з годуванням не буде.
Отже, як Ви зрозуміли, режим дня потрібен не тільки для зручності батьків, але і, в першу чергу, для здоров’я самого малюка.